W celu uatrakcyjnienia przekazywania wiedzy przyrodniczej, klasa VI wzięła sprawy w swoje ręce, formułując i rozwiązując problemy, sami odkrywali istotę poznawanych zjawisk, co dało im przekonanie, że zdobyta wiedza jest efektem ich zaradności. 
W trakcie przeprowadzania swoich badań uczniowie łączyli zdobytą teorię w umyśle z już posiadaną i odtwarzali ją przy odpowiednim doświadczeniu.
Podczas gdy uczniowie wykonywali zaplanowane doświadczenia nauczyciel obserwował i czuwał nad bezpieczeństwem uczniów.
Po przeprowadzeniu działań badawczych tok zajęć przeszedł w fazę wnioskowania. Następnie uczniowie, podsumowali swoje działania co przerodziło się w wymianę zdań, dyskusję, analizę a czasem krytykę przebiegu badań. W sumie było bardzo przyjemnie , tylko… , ta lekcja minęła zbyt szybko niż zwykle.

 

Aneta Kąsiel

 


Zaloguj

Zaloguj się

Nazwa *
Hasło *
Zapamiętaj mnie
sierpień 2018
P W Ś C Pt S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Wkrótce...

Brak wydarzeń

Dzwonki

1. 08:15 - 09:00
2. 09:10 - 09:55
3. 10:05 - 10:50
4. 11:00 - 11:45
5. 12:00 - 12:45
6. 13:00 - 13:45
7. 13:50 - 14:35
8. 14:40 - 15:25

Nasze certyfikaty